dinsdag 9 september 2014

Ben & Mia pants


Na al die jurkjes was het dringend tijd om eens aan een broek te beginnen! En na het voorbeeld van mijn collega "mei mama" kwam ik op het patroon van de Ben & Mia Pants.

Ik had net 2 volle zakken stof gekocht in Kapellen en wist dan ook onmiddellijk welk stofje ik ging gebruiken

Bovendien wilde ik beginnen met een broek voor mijn kleine Mirakel, want grote zus gaat met het grootste deel van mama's creaties de wereld in... kleine zus moet dus een inhaalmanoevre doen!

En ja hoor, ik ben super enthousiast over deze broek! Jammer genoeg was de 1 jaar-versie wel nog veel te lang voor mijn ukkie... en nu ligt de broek te wachten om korter gemaakt te worden...


work in progress


voorkant

achterkant





















op model



Geen opmerkingen:

Een reactie posten