dinsdag 10 juni 2014

Verjaardagskleedjes

Lang geleden werd ik verliefd op de Wee Wander stofjes van Michael Miller. Net als vele andere dames :)
Ik bestelde via kennissen 2 yard van de roze en turquoise Summer Night Lights. Ik wist onmiddellijk welk patroontje ik met de turquoise versie wilde maken voor mijn Mirakeltje. Het duurde lange tijd voor ik besliste om voor mijn Wondertje gewoon hetzelfde patroontje te nemen in de roze versie.
Op 18 mei vierden we Mirakeltje haar adoptie én 1e verjaardag. Ja ja, onze kleine meid is één van die kindjes die in een gezin met 2 mama's geboren werd en daardoor geadopteerd diende te worden door Mammie. Gelukkig zal dit in de toekomst niet meer nodig zijn en kunnen kindjes met 2 mama's vanaf de eerste dag op deze wereld genieten van alle rechten die kinderen in een hetero-gezin ook hebben. Geen onzekerheden meer voor de mama's dat wanneer er met één van beiden iets gebeurd wat er met hun kindje zal gebeuren... Maar goed, dat is een andere onderwerp dan waar ik het hier over wilde hebben!
Beide dames schitterden in hun omkeerbare A-lijn jurkjes de dag van het grote feest!

Aan de ene kant gebruikte ik dus de Summer Night Lights en aan de andere kant gebruikte ik een stofje van Soft Cactus (die ik op het stoffenspektakel gescoord had).




Geen opmerkingen:

Een reactie posten